دانلود آهنگ جديد محمدرضا گلزار و حامد برادران بنام بهت عادت کردم
 
خرید عینک آفتابی جنیفر
خرید عینک آفتابی جنیفر | خرید عینک آفتابی ریبن کت|فروشگاه خرید اینترنتی عینک آفتابی خلبانی شیشه جیوه ای

دانلود آهنگ جديد محمدرضا گلزار و حامد برادران بنام بهت عادت کردم از پارلين موزيک

دانلود آهنگ جديد بهت عادت کردم,دانلود آهنگ بهت عادت کردم از محمدرضا گلزار,دانلود آهنگ جديد بهت عادت کردم از حامد برادران,دانلود اهنگ هاي جديد محمدرضا گلزار,دانلود آهنگ هاي جديد حامد برادران,متن آهنگ جديد بهت عادت کردم از حامد برادران و محمدرضا گلزار,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جديد

 

دانلود آهنگ جديد محمدرضا گلزار و حامد برادران بهت عادت کردم

دانلود آهنگ جديد محمدرضا گلزار و حامد برادران بنام بهت عادت کردم از پارلين موزيک

Download New Music Mohammadreza Golzar & Hamed Baradaran – Behet Adat Kardam

تنظيم کننده و آهنگساز: حامد برادران , ترانه سرا: عاطفه حبيبي

براي دانلود آهنگ بهت عادت کردم به ادامه مطلب مراجعه کنيد …

متن آهنگ جديد محمدرضا گلزار و حامد برادران بنام بهت عادت کردم :

ميدونستم، تو رو از دست ميدم

 يه روز اين عکسا رو، به خودت پس ميدم

 ميدونستم، به خودم بد کردم

 اگه آروم آروم، بهت عادت کردم

 بگو با تو، کيه که داره هواتو

 ميميره اگه نبينه، تو و ديوونگياتو

 حالا که تو رو دارم، بگو ميموني کنارم

 يه روزي ميبيني عشقم، دل تو رو به دست ميارم

 ميبينم من، عشق و توي چشمات

 بيا آرومم کن، چي شد اون حرفات

دانلود آهنگ جديد محمدرضا گلزار و حامد برادران بنام بهت عادت کردم

 ما که با هم اينجا، دل به هم بستيم

 ما که قول داديم تا، آخرش هستيم

 ميبينم من، عشق و توي چشمات

 بيا آرومم کن، چي شد اون حرفات

 ما که با هم اينجا، دل به هم بستيم

دانلود آهنگ حامد برادران

 ما که قول داديم تا، آخرش هستيم

 تنها ميشم، تو که نباشي پيشم

 نگو ازم دلسردي، بگو که برميگردي

 من اگه روت حساسم، اگه عزيزي واسم

دانلود آهنگ جديد محمدرضا گلزار و حامد برادران بنام بهت عادت کردم

 بذار به پاي عشقم، نگو که بي احساسم

 بگو با تو، کيه که داره هواتو

 ميميره اگه نبينه، تو و ديوونگياتو

 حالا که تو رو دارم، بگو ميموني کنارم

 يه روزي ميبيني عشقم، دل تو رو به دست ميارم

دانلود آهنگ جديد محمدرضا گلزار

 ميبينم من، عشق و توي چشمات

 بيا آرومم کن، چي شد اون حرفات

 ما که با هم اينجا، دل به هم بستيم

 ما که قول داديم تا، آخرش هستيم

 ميبيني من، عشق و توي چشمات

 بيا آرومم کن، چي شد اون حرفات

 ما که با هم اينجا، دل به هم بستيم

 ما که قول داديم تا، آخرش هستيم

دانلود آهنگ جديد محمدرضا گلزار و حامد برادران بنام بهت عادت کردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


خرید عینک آفتابی جنیفر | خرید عینک آفتابی ریبن کت|فروشگاه خرید اینترنتی عینک آفتابی خلبانی شیشه جیوه ای
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: